RETOURBELEID

Wat te doen als u een artikel retour wil zenden:
Neem contact op met onze klantenservice via om een retourzending te organiseren.
Wij hebben uw ordernummer en de naam van het artikel(en) nodig als u iets retour wilt zenden. Zij zullen u instructies geven hoe u het product/de producten  naar ons retour kan zenden.
 
Wat te doen als een artikel niet naar wens is of als u het wilt omruilen:
Een artikel kan binnen 7 dagen na ontvangst geretourneerd worden, mits het product niet is aangebroken of beschadigd.
LET OP:
Wegens hygiënische redenen kunnen niet alle producten (o.a.skincare) worden geretourneerd of worden omgeruild.
De producten die van TS Life in de aanbieding zijn kunnen niet retour gezonden worden dit omdat ze niet lang meer houdbaar zijn.

Wat te doen als u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen:
Wij begrijpen hoe frustrerend het kan zijn als uw bestelling beschadigd is of als u het verkeerde product krijgt geleverd.
Als er iets beschadigd is of wij hebben u een verkeerd product gezonden horen wij dat zo snel mogelijk. Wij willen dit zo snel mogelijk uitzoeken en/of oplossen voor u.
Mocht de verpakking al bij ontvangst beschadigt zijn adviseren wij u om de bestelling te weigeren. Als u de bestelling wel in ontvangst heeft genomen neem dan foto's voor u de verpakking open maakt. Zonder foto's is het niet mogelijk om een claim neer te leggen bij de vervoerder.
 
Neem altijd zo snel mogelijk contact met ons op als u bovenstaande problemen heeft. Wij helpen u graag en willen dit zo snel mogelijk samen met u oplossen.
 
U kunt u retourzending mag naar:
BodyWel B.V.
T.a.v. Afdeling retouren
Dotterbloem 16
1911 PC Uitgeest
Nederland
 
Wanneer betaald u zelf de verzendkosten voor retourzendingen:
- als u besluit producten niet te behouden terwijl het product goed is
- als u een verkeerd adres heeft doorgegeven en wij hem retour hebben ontvangen
 
Wanneer vergoeden wij de verzendkosten voor retourzendingen:
- wij een verkeerd product hebben verzonden
- het artikel beschadigd is
 
Wanneer wij u retourzending hebben ontvangen en de reden van het retour voor ons onduidelijk is zullen wij contact met u opnemen.
Als u geld van ons teruggestort krijgt kan dit gemiddeld 3 tot 5 werkdagen duren, indien u langer hierop moet wacht neem dan contact met ons op.
Als u heeft gekozen voor een PayPal betaling, dan kan uw terugbetaling tot
15 werkdagen duren.
 
Wat te doen als u uw bestelling niet heeft ontvangen:
Heeft u binnen 5 werkdagen uw bestelling nog niet ontvangen neem dan contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen. U heeft recht op restitutie of een nieuw  product als u ons binnen 14 dagen na ontvangst van de e-mail met verzendbevestiging bericht dat u niks heeft ontvangen.
 

Het product is momenteel niet op voorraad.

Vul hieronder uw e-mailadres in en we laten het u weten zodra het product beschikbaar is.

 

Naam
E-mail
Telefoon
Opmerkingen